Δευτέρα, Νοεμβρίου 28, 2016

Το ιδανικό φαγητό πριν το κρεβάτι! Έτσι θα αυξήσετε τις επιδόσεις σας

Οι ειδικοί λένε ότι η επιλογή φαγητού μπορεί να φτιάξει ή να καταστρέψει μια ερωτική βραδιά...
Υπάρχουν τροφές που θα σας φουσκώσουν, θα δημιουργήσουν αέρια, ή θα σας κάνουν να αγωνίζεστε να κρατηθείτε ξύπνιοι, και υπάρχουν άλλες που θα αυξήσουν την libido, και θα φτιάξουν το ψυχικό και σωματικό υπόβαθρο για καλές ερωτικές επιδόσεις.
Παραθέτουμε 11 τροφές μέσα από τις οποίες μπορείτε να διαλέξετε για να μην πάει μια ρομαντική βραδιά χαμένη:
Στρείδια

Θεωρούνται τα πιο ισχυρά αφροδισιακά της φύσης. Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο που επιδρά άμεσα στην παραγωγή τεστοστερόνης. Έξη μόνο στρείδια μας δίνουν το τριπλάσιο της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης για την καλύτερη παραγωγή της ορμόνης. Είναι ακόμη πλούσια σε ηλεκτρολύτες, σίδηρο, σελήνιο και βιταμίνες Β3 και Β12.
Μύδια

Ακόμη ένα οστρακοειδές που αποτελεί θρεπτική βόμβα. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C που βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος, σελήνιο που ενισχύει τα σπερματοζωάρια, και περιέχουν ίχνη μαγγανίου που είναι σημαντικό για την παραγωγή των ορμονών του sex. Είκοσι μύδια παρέχουν 40 γραμμάρια πρωτεΐνης, και τα ημερήσια ανάγκη βιταμίνης Β12. Συνιστάται να μοιραστείτε το πιάτο με τον/την σύντροφό σας.
Μαύρη σοκολάτα

Είναι πλούσια σε αμινοξέα, που προάγουν την παραγωγή σεροτονίνης η οποία επιδρά στον εγκέφαλο για την δημιουργία σεξουαλικής διέγερσης. Είναι επίσης καλή πηγή μαγνησίου που ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, ψευδαργύρου που αυξάνει την libido, έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, και περιέχει φλαβονόλες που αυξάνουν τις γνωστικές επιδόσεις.
Μη παστεριωμένο μέλι

Ο πατέρας της ιατρικής Ιπποκράτης, χρησιμοποιούσε το μέλι σαν τονωτικό για να αυξήσει την διέγερση και το σφρίγος. Το μη παστεριωμένο μέλι περιέχει ‘καλά’ βακτήρια, είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β για ενέργεια, και δίνει σάκχαρα που μεταβολίζονται αργά ώστε να μην πάθετε υπογλυκαιμία την λάθος στιγμή.
Σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά

Περιέχουν νιτρικά συστατικά που βελτιώνουν τις αθλητικές επιδόσεις και την αντοχή. Δεν χρειάζεται να είστε αθλητής για να εκμεταλλευτείτε τις ευεργετικές ιδιότητες του νιτρικού οξέος. Το νιτρικό οξύ βελτιώνει δραματικά την κυκλοφορία του αίματος, κάτι που πραγματικά το χρειάζεστε. Λειτουργεί όπως το φάρμακο Sildenafil citrate (Viagra) και είναι προτιμότερο να το παίρνετε με φυσικό τρόπο και όχι από χάπι.
Παντζάρια

Είναι ακόμη μια πολύ καλή πηγή νιτρικών συστατικών. Μια παντζαροσαλάτα είναι ιδανική για ορεκτικό.
Goji Berries

Η βιταμίνη C που περιέχουν είναι σημαντική για την χαλάρωση των μυών. Επίσης βοηθάει στην απελευθέρωση των νιτρικών οξέων που βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος στα σημεία ενδιαφέροντος. Μπορούν να καταναλωθούν σαν πρόσθετο στο επιδόρπιο ή σαν ένα snack.
Στήθος γαλοπούλας

Το αμινοξύ αργινίνη είναι εξαιρετικά σημαντικό στην παραγωγή νιτρικού οξέος, και η γαλοπούλα είναι πλούσια σε αυτό. Είναι ένα συνηθισμένο συμπλήρωμα που χρησιμοποιούν οι αρσιβαρίστες για να ‘φουσκώσουν’, αλλά ο καλύτερος τρόπος πρόσληψης από εσάς είναι η διατροφή σας.
Μπακαλιάρος

Τα ω-3 λιπαρά του προάγουν την σεξουαλική διέγερση αυξάνοντας τα επίπεδα ντοπαμίνης. Είναι η ορμόνη νευροδιαβιβαστής της ευφορίας. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναικείοι οργασμοί είναι πιο έντονοι μετά την κατανάλωση αυτού του ψαριού. Αν και ο σολομός είναι το πιο φημισμένο ψάρι για τα ω-3 λιπαρά του, ο μπακαλιάρος είναι ακόμη πλούσιος σε ηλεκτρολύτες και σελήνιο.
Αβοκάντο

Μαλακά, μεταξένια και γευστικά, τα αβοκάντος, πλούσια σε μαγνήσιο, θα βοηθήσουν το αίμα να κυκλοφορήσει στα σωστά σημεία του σώματος, στηρίζοντας έτσι βέλτιστες αποδόσεις.
Brazil Nuts

Έρευνες έχουν δείξει ότι το σελήνιο έχει ισχυρή επίδραση στην κινητικότητα και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Η καλύτερη φυσική πηγή σεληνίου είναι τα Brazil Nuts. Δύο έως τρία την ημέρα εξασφαλίζουν την συνιστώμενη ημερήσια δόση σεληνίου.
Share: