Breaking News

«Πoλεμoς» στο Instagram για τη Μενεγάκη.

Αναμφισβήτητα η Ελένη Μενεγάκη είναι από τα πρόσωπα της Ελληνικής τηλεόρασης, που η σχέση της με τους τηλεθεατές, αλλά και τους followers της στα social media είναι μια σχέση αγάπης και λατρείας. ΠΑρά το γεγονός πώς κάτι τέτοιο δεν αποτυπώνεται εδώ και χρόνια στους πίνακες τηλεθέασης.

Η παρουσιάστρια έχει βρεί άλλο τρόπο να νιώθει… σπουδαία. Πώς; Απαντώντας πολλές φορές στα σχόλια των διαδικτυακών «φίλων» της.

Σε μια από τις τελευταίες αναρτήσεις της, η Ελένη δέχτηκε ......
στα σχόλια, μια ερώτηση από μια φαν της, η οποία την ρώτησε, αν η φωνή που ακούγεται στην διαφήμιση του γνωστού γιαουρτιού-«Ελενίτσα μου»-που κάνει η παρουσιάστρια- είναι δικιά της.

Τότε η Ελένη της απάντησε: «Η φωνή είναι σίγουρα δικιά μου, την ηχογραφήσαμε την ίδια ημέρα πριν μπούμε στο στούντιο».

Βλέποντας οι άλλες «φίλες» της παρουσιάστριας τη συζήτηση έσπευσαν να «κράξουν» την follower και να τρολάρουν την απάντηση της Νίτσας: «Μερικές έχουμε χαζέψει» και απαντά η πρώτη «ευτυχώς που είσαι εσύ λογική… και δεν απευθύνθηκα σε εσένα εκείνη που ήθελα μου απάντησε» και ξαναπαντά η δεύτερη «ναι γλυκούλα μου. Ευτυχώς είμαι πιο λογική από εσένα που νόμιζες ότι είναι η δίκη σου φωνή στην διαφήμιση».






Loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια