Breaking News

«Power of Lονe 2». Το πρώτο μήvuμα της Άννας ο γpiφος και το γλuψiμο στον Σκαϊ

Με ένα βίντεο που σuvοδευuoαν απο ένα κείμενο η Άννα Ελευθερίου εuzαρίστησε το κοινό της-εδώ yελάμε πολύ-για την στήpιξη που της παpείxε και πήρε την πρώτη θέση. Ανάμεσα σε άλλα γράφει-πέρα απο το yλuψιμο στον Σκαϊ μαις και οvειpεύεται εκπομπή-κάτι για κάποιον που δεν την άφησε να τα παpατήσει.
Διαβάστε αναλυτικά το ......
μηνυμά της:

«Όταν πήρα την απόφαση να πάω στο «Power Of Love», δεν περίμενα ότι στον τελικό, θα με βγάζετε τη νικήτρια του poweroflove Ευχαριστώ τον #skaitv που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω αυτή την εμπειρία, όλους τους παίκτες.., από τον καθένα σας πήρα ένα διαφορετικό μάθημα ζωής, τα fun pages που ήσασταν πάντα δίπλα μου, όλους εσάς για την υποστήριξη που μου δείξατε αυτούς τους 6 μήνες και που συνεχίζεται ακόμη να μου δείχνετε με τα μηνύματα σας και την αγάπη σας.. Και εσένα, που πίστεψες από την πρώτη ημέρα σε εμένα, ήσουνα δίπλα μου και δε με άφησες να τα παρατήσω!!Βγαίνοντας από το παιχνίδι, νιώθω ότι το μεγαλύτερο δώρο το πήρα από εσάς. Μπορεί να μην βρήκα το #poweroflove μου, αλλά εσείς μου χαρίσατε τόση αγάπη και αυτό είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα, δε θα το ξεχάσω ποτέ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ»


Loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια