Breaking News

Eρωτεύτηκα τον πεθερό μου, και θέλω να χωρίσω τον άντρα μου. Τι να κάνω; ΒΙΝΤΕΟ

Εδώ και 3 χρόνια είμαι παντρεμένη με τον Ορέστη…Είναι πολύ καλός και τρυφερός μαζί μου.

Ο Ορέστης είναι από καλή και ευκατάστατη οικογένεια. Η μητέρα του βέβαια δε ζει αλλά ο πατέρας του είναι ένας πολύ δυναμικός και επιτυχημένος άντρας.

Από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα, πριν παντρευτούμε με τον Ορέστη με γοήτευσε!

Είναι ένας ώριμος και γοητευτικός άντρας αλλά.....
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
loading...
πέρα από την εξωτερική του εμφάνιση με γοήτευσε το μυαλό του, ο τρόπος που σκέφτεται!

Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει και φέρεται!

Ο πεθερός μου μας έχει παραχωρήσει μια μεζονέτα στα βόρεια προάστια για να μένουμε με τον Ορέστη και εκείνος μένει αρκετά κοντά μας.

Τον τελευταίο διάστημα δεν πηγαίνει στο γραφείο γιατί αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας και χρειάζεται ξεκούραση. Ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό.

Το πρόβλημα υγείας του πεθερού μου είχε ως αποτέλεσμα να αναλάβει ο Ορέστης όλες τις ευθύνες του γραφείου και να δουλεύει πολλές ώρες την ημέρα.

Εγώ δεν εργάζομαι και έτσι αποφάσισα να περνάω τη μέρα μου μαζί με τον πεθερό μου.

Πηγαίνω καθημερινά στο σπίτι του και περνάμε τη μέρα μαζί. Μιλάμε, γελάμε και απολαμβάνουμε ο ένας τη συντροφιά του άλλου.

Όμως η καθημερινή επαφή μας έφερε πολύ κοντά με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα ερωτικό ενδιαφέρον ανάμεσα μας!

Ένα αμοιβαίο ερωτικό πάθος που δεν μπορεί κανένας από του δυο μας να ελέγξει. Είμαστε τρελά ερωτευμένοι!

Κάθε βράδυ κοιμάμαι με τον Ορέστη και σκέφτομαι τον πατέρα του. Με φιλάει και σκέφτομαι τα φιλιά του πεθερού μου.

Δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε την αλήθεια ακόμα στον Ορέστη γιατί θα πληγωθεί και θα μας μισήσει και τους δυο, οπότε ζούμε αυτό το πάθος στα κρυφά.

Ο έρωτας μας όμως μέρα με τη μέρα γίνεται πιο δυνατός και ανεξέλεγκτος!

Δεν αντέχω να είμαι παντρεμένη με τον Ορέστη και να θέλω τον πεθερό μου. Όμως πως να του πω ότι θέλω να χωρίσουμε γιατί είμαι ερ ωτευμένη με τον πατέρα του;
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
loading...


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια